CECCAR Business Review » Scop și obiective
Scop și obiective
CECCAR BUSINESS REVIEW este o revistă lunară internațională cu acces deschis, disponibilă în limba română și în limba engleză, bazată pe sistemul de evaluare peer-review care servește ca mediu pentru publicarea de articole de cercetare originale relevante, comunicare rapidă și recenzii de înaltă calitate ale evoluțiilor recente din domeniul științei afacerilor – inclusiv contabilitate și raportare financiară; contabilitate de gestiune; expertiză contabilă judiciară și extrajudiciară; managementul și tehnologia informațiilor; fiscalitate; evaluare de afaceri; finanțe; strategie de afaceri, risc și guvernanță corporativă; management financiar și al performanței; sustenabilitate și raportare non-financiară; control intern, audit și asigurare; dreptul afacerilor; leadership și antreprenoriat.
Revista este publicată de Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România (CECCAR).
Prima apariție a CECCAR BUSINESS REVIEW a fost în anul 1992, sub titlul CONTABILITATEA EXPERTIZA ȘI AUDITUL AFACERILOR (CEAA).
Obiectivul revistei este de a reduce decalajul dintre cercetare și practicile de afaceri pentru a spori eficiența inovațiilor. În acest scop, revista promovează cercetarea academică/științifică și profesională/aplicată prin publicarea de articole de cercetare originale de înaltă calitate, care ilustrează adevărata amploare a metodologiilor și aplicațiilor care definesc domeniul cercetării și oferă noi perspective în vederea facilitării progresului inovațiilor în afaceri.
Scopul principal al revistei este de a asigura un mediu corespunzător pentru a reuni lucrări ale membrilor comunității academice și ale profesioniștilor din diferite domenii asociate afacerilor și pentru a asigura interacțiunea acestora cu membri din cadrul și din afara propriilor domenii de specialitate.
Articolele publicate folosesc proceduri formale, științifice și sistematice pentru a descoperi răspunsuri, ghidându-se după o teorie deja existentă și concentrându-se pe obiective de cercetare/întrebări care au la bază nevoile întreprinderilor.
Publicul-țintă este format din membrii comunității academice și cercetători din toate universitățile și centrele de cercetare, precum și din profesioniști și directori din mediul de afaceri. Revista deservește, de asemenea, profesorii și studenții.